خیالتــــــ تخت...






































مخـاطبــ خـآصــ مـטּ H

♥تقدیم بهــ تنها بهانهــ زندگیمـ♥

مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم

و من چه ساده لوحانه...

          خیالم را تختی کردم

برای عشق بازی تو با دیگری!!!

 



نظرات شما عزیزان:

Sajjad
ساعت10:20---24 بهمن 1391
دلم اصرار دارد







فریاد بزند؛







اما . . .







من جلوی دهانش را می گیرم







وقتی می دانم







کسی که باید بشنود







تمایلی به شنیدن صدایش ندارد...


f@rzin
ساعت19:06---23 بهمن 1391
سلام خوبی

واقعا وب خیلی خوبی داری

وای چه مطلب قشنگی بود

عسیس بی زحمت یه سر بیا تو وبم تو نظرسنجیم شرکت کن

نظرسنجی زیر چت باکس وبمه

یه دنیا ممنون



miss life
ساعت19:00---23 بهمن 1391
سلام داداش وبلاگت خیلی جالبه بیای وبم و داستان خودمو بخونی خوشحال میشم منتظرم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

و در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391 در ساعت 18:47 با دست خط : MEH.D

Ghasedak Theme